A legértékesebb részünk az, ami képes az igazságot felfogni és szeretni. 
Ha visszaemlékszel az életed nehéz, tragikus eseményeire, akkor fel tudsz fedezni bennük egy-egy pillanatot, amikor valami megváltozott. Megtaláltad a kiutat, másképp döntöttél, segítséget kaptál és a helyzet rendeződött. 
Valójában nem az önszeretet az, amit meg kell megtanulnunk. Azokat az akadályokat kell meglátnunk, amik ennek a természetes folyamatnak az útjába állnak. 


A környezeted mindig vissza fogja jelezni, hova pozícionálod magad. 
Milyen emberek vesznek körül? Van-e akire számíthatsz? Van-e akivel őszintén beszélgetsz? Hogyan érzed magad a munkahelyeden és a választott hivatásodban? Szereted a lakókörnyezeted? Milyen érzés a családoddal lenni? Milyen gondolatok keringenek a fejedben, mikor egyedül vagy? 

A kulcs mindig azokban a negatív érzésekben rejlik, amikkel a világod érinted.

Minél kevesebb a csalódás, harag, kiábrándultág, szégyen, annál több a szeretet, hála, együttérzés önmagad és mások felé. Az érzések teljesen természetesek. A kérdés az, hogy szeretnéd-e hogy azok irányítsák az életedet. 


Legyél tudatos az érzelmeidre. 

Ha mindig felidegesít ugyanaz a szituáció, akkor kérdezd meg magadtól, hogy mit idéz elő benned. Soha nem véletlenül ismétlődnek az események. Ezek bezárt energiák, amik szabadulni vágynak, de nem tudnak, ha újra és újra ugyanazt az eseményt éled. 

Amikor veszünk egy mély levegőt és a megszokottól másképp reagálunk, akkor ott nyitottunk egy kis teret.

Belenyúltunk a rendszerbe. Ezek a kis módosítások fogják a változást indítani az életünkbe.
Gyűlölöd a tested? Megkérdezted már magadtól, hogy miért teszed ezt? Mi célt szolgál ez neked? 

Az élet gyűrűi egymásba kapcsolódnak, egymásra épülnek. Ahhoz, hogy a belső szabadság, önszeretet élményeit élhessük át kell látnunk a falakon és téglánként le kell bontanunk. Meg kell kérdeznünk, hogy mi miért jó nekünk és mi célt szolgál a ragaszkodásunk. 

Így kezdd:

Mivel az életünk megszokott sémák szerint éljük, ezért gyorsan haladhatsz, ha a változást külső dolgokkal kezded.
Például:
– Kitakarítasz és kidobod, amire már nincs szükséged. Ez nem csak külső munka, hiszen közben lelkileg és érzelmileg is változni fogsz.
– Új útvonalakon közlekedsz a munkahelyedre. Kimozdítod az idegrendszered, észreveszel új épületeket, más illatokat.
– Kipróbálod, hogy a kedvenc kávéd helyett, valami mást iszol. Itt rögtön megfigyelheted mennyire ragaszkodsz nagyon egyszerű dolgokhoz és hogyan hat rád a változás. Mennyire keresed a stabiltást a kedvenc reggeli italadban ugyanúgy, mint a régi durva érzelmek ismétlésében.
– Ha évek óta halogattad a jógaórát, akkor még a héten jelentkezz be.

Hidd el, minden egyes hatalmasnak tűnő lépés eltörtpül, amitn emgteszed őket, ugyanakkor büszke leszel majd magadra. Új élményeid lesznek és a szürke hétköznapok egyszeriben szinessé válnak, mosolyokat, új barátokat tartogatnak. 


Lépések
1. Vedd észre mit üzen a környezeted neked.
2. Foglalkozz azokkal az érzésekkel, érzelmi blokkokkal, amiket visszajelez. 
3. Változtass a napi rutinokon. 
4. Légy hálás. 

Szeretettel,
Mona

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük